Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Győr-Gönyű kikötővel kapcsolatban a magyar állam gőzerővel dolgozik azon, hogy ne kelljen az uniós támogatást visszafizetni. Az MNV Zrt. egy kft.-t hoz létre, amely átveheti a működtetői feladatokat, majd abba később az érintett települések és a MÁV is beszállhatnak. A kikötő közlekedési kapcsolatainak fejlesztésére vonatkozó projektet az Észak-dunántúli Vízügyi Igazgatóság (Éduvizig) valósította meg, hat milliárd forintos uniós támogatással, azonban a kikötő-működtető társaságot 2001 óta nem hozta létre. A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. ezért egy 100 százalékban állami tulajdonú cég létrehozását kapta feladatául: első lépcsőben a társaság átveheti a működtetői feladatokat, második lépcsőben pedig felmerülhet az érintett önkormányzatok (Győr, Gönyű) és a MÁV Zrt. részvételének vizsgálata a társaságban. A kikötői vasúti pályahálózat működtetését a MÁV 2012. július végéig veheti át.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kezdődik a Duna-projekt
A kikötőben parkolnák le az Audit
Az MNV Zrt. pályázatot hirdet a Győr-Gönyű Országos Közforgalmú Kikötőben logisztikai beruházás céljából
ÁRAMSZÜNET