Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Gönyű Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gönyű Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Gönyű fejlődő gazdasági térségben fekszik, így igazi közúti-vízi-vasúti csomópontként, átrakóhelyként működhet.
Kevesebb árut szállítanak a Dunán, mint néhány esztendeje, de a gönyűi kikötő életképessé válhat - mondta a Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat pénteki testületi ülésén tartott előadása után újságíróknak a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára.
A mohácsi kikötőnél 20-25 százalékkal kevesebb teherhajó lépi át a határt, mint három-négy éve; ebben a gazdasági válság mellett a dunaújvárosi vasmű visszaeső termelése is szerepet játszik. A Győrhöz közeli Gönyű fejlődő gazdasági térségben fekszik, így igazi közúti-vízi-vasúti intermodális csomópontként, átrakóhelyként működhet - közölte Völner Pál.
Problémaként említette, hogy a folyó romániai, bulgáriai szakaszán mindmáig váratnak magukra azok a fejlesztések, amelyek eredményeként egész évben hajózhatóvá válna a Duna.
Előadásában az államtitkár kijelentette, a teherszállításban a közút továbbra is tarol, "a vasút küszködik", az utóbbi formára terelés egyik eszköze lehet a használatarányos útdíj rendszerének bevezetése.
"Most a GYSEV azon dolgozik, hogy az átvett vonalait villamosítsa, felújítsa. Ezen szerintem első lépésben túl kell lenni, és utána kell átgondolni, hogy van-e olyan indok, ami amellett szólna, hogy tovább folytatódjon ez a fajta közlekedés" - válaszolta Völner Pál az MTI azon kérdésére, tervezik-e, hogy a társaság újabb vonalakat vegyen át a MÁV-tól.
forrás: http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/volner_a_gonyui_kikoto_eletkepesse_valhat/2330558/
A kép, amely a kikötő régebbi állapotát mutatja csak illusztráció, én illesztettem a hírhez.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Megépülhet a gönyűi torkolati mű
Kikötő épül Kolozsnémán
Dom & Pit Bárkája Restaurant & Yacht Club
Ősztől építik a partfalat